Förkyld

Älskar att bara vara hemma på söndags kvällar, fixa naglarna, göra sig fräsch och fixa inför skolveckan. Exakt vad jag gjort den här kvällen. Men har jätte ont i huvet och är jätte förkyld så det är ju mindra kul...vill verkligen inte bli sjuk nu, en massa saker som händer i skolan & på cheerleadingen som jag inte vill missa. Hade jätte ont i halsen fredag-lördag men nu har det gått över så får väl hoppas på att den här huvudvärken också gör det snart! Jag hoppas ni förstår varför jag inte bloggat så mycket i helgen, tjejmiddag, träning, kanalens dag, täby sammtidigt som jag inte mått så bra. Men lovar att uppdateringen blir bättre. Vet redan vad jag ska blogga om imorgon. Men är super trött så nu ska jag sova. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0