Hollister & EH

Min dag: Slutade strax före två i skolan. Då åkte jag och Emelie till Täby, köpte lite saker som ni snart ska få se. Träffade Johanna där också. Sen fikade vi på EH, mys. Och sen åkte vi hem. Lite kort om dagen bara, nu får ni lite bilder ;)


Kolla inte på mitt annsikte, haha. Inne på Hollister i  provrummet, fick största provrummet ;) Måste säga att jag älskar hela butiken, alla kläderna är jätte fina, hög musik, och lågt ljud, känns inte som att man är i ett centrum när man är där inne!


Fika på EH- Chai latte & morotsmuffin!

Kommentarer
Postat av: emelie

hög musik och lågt ljud? :P <3

2011-08-24 @ 21:14:35
URL: http://emelieekholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0