Kanalens dag.

Hej! Har inte bloggat idag eftersom jag har gjort en massa annat. Först så var jag på kanalens dag, Vi var typ en bygg grupp från Captains så vi byggde och visade upp osv. Sen åkte jag hem vid halv ett när min ''tid''var slut. Då åt jag lunch och sen åkte jag till Täby med pappa, skulle ha köpt mappar till skolan men var slut överallt, fick med mig en kofta hem från H&M i alla fall, men är osäker på om jag ska behålla den, hehe. Nu ska jag städa i ordning i mitt rum och sen fixa lite ''hemma spa'', typ inpackning, annsiktsmask, fixa naglar osv. Så vi hörs senare.




En bild från Kajsas blogg, tror jag redan hade gått när den togs eftersom det var fint väder...när jag var där var det molnigt & blåsigt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

FANNY!!!! Kan du nån hemsida där de säljer fina cheer kläder, du vet de vi vill ha där det sår cheer på rumpan m.m!!! Var det inte typ nån dansk hemsida! Snälla hjälp mig!!!!! <33

2011-08-28 @ 18:10:05
URL: http://crizztal.blogg.se/
Postat av: emelie

Jooo vad skulle det annars vara från? :P<3

2011-08-28 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0