Prao

Hej! Slutade halv fyra och sen dess har jag hunnit med rätt mycket. Jag har packat mina saker till pappa och sökt prao. Johanna följde med mig till ett dagis, så jag ska ha prao en vecka på 5 års avdelningen och en vecka hos 3-4 åringar tror jag. Skönt att ha det klart ;) Men snart kommer min pappa och då ska vi typ åka till centrum och jag ska köpa present till Elin. Hon har tjejmiddag imorgon. Rätt mycket saker som händer i helgen, men mer om det senare ;) Nu ska jag äta mellis, hörs senare.


Linne, H&M // Jeans, JC // Kofta, Hollister

Glömde såklart att visa outfit igår...ligger en dag efter ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

jättesnygg outfit :D <3

2011-08-26 @ 19:10:19
URL: http://grillchiips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0