Westcoast

Alltså måste bara säga att statistiken är grym för att bara ha haft bloggen i en dag! Synd att jag inte kommer kunna blogga nu i helgen bara. Nu har jag nästan packat klart, alltså shit va mycket saker jag har med mig! För bara två nätter...men måste ju ha luftmadrass, sängkläder och sånt, intressant? Haha, nja. Nu ska jag i alla fall duscha och sen sova, imorgon blir det upp tidigt för att först hämta upp Emelie, Jennifer och Matilda och sedan vidare in till stan, vi får typ gå runt ett tag på hötorget eller nått innan vi åker till centralen! Okej långt inlägg...bloggen kommer bli roligare efter helgen, promise!


Bildbrist så fick bli en från västkusten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0