Långt inlägg

Jag är topp i byggruppen till vänster!
Hej! Förlåt för dålig uppdatering och tråkiga bilder hela tiden. Eller har typ alltid på cheer eller weheartit bilder. Men ska bättra mig! Idag har jag haft träning, det gick bra! Sen dess har jag typ bara tagit det lugnt. Har precis städat lite i rummet och väntar på att middagen ska bli klar. Ikväll ska jag kanske skriva packlista till Tyskland, göra lite tidsinställda inlägg till Tyskland så ni har nått att läsa. Och så måste jag fixa med Julkalendern. Ja det är väl mina planer. Imorgon börjar träningen 9 så orkar inte göra nått speciellt idag! Långt inlägg, haha... puss.

Kommentarer
Postat av: emmy

Superfin blogg! vill du göra ett länkbyte?

Jag har ca 250 läsare om dagen.

Kram

2011-12-03 @ 18:36:33
URL: http://lingonveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0