Min systemkamera

Tänkte visa vilken kamera jag använder. Jag har en Canon eos 1000D. Har haft den i snart ett år och tycker den funkar bra! Jag är inte så insatt i alla inställningar, slutartider och allt det där. Utan om jag ska ta ett kort så bara ändrar jag inställningar tills det ser bra ut, haha. Tycker där i mot att den är klumpig att ha med sig, men det är ju alla system kameror. Så funderar på att sälja den här om ett tag och köpa en annan kamera som är mindre och smartare, en blandning mellan system och digital kamera. Kan visa den sen ;)

Det här är ett tidsinställt inlägg. Just nu är jag i Tyskland med mitt cheerleading lag. Vi kommer tävla på lördag och sen är vi hemma på söndag kväll. Så på måndag blir det troligtvis normal uppdatering igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0