Skillnad



Tycker det är roligt att titta på gamla foton från cheer och gemföra med nu. Det första fotot är från när vi tog DM guld 2010 (Jag är topp längst till höger) Och det andra fotot är från en träning förra veckan. Min stretch har blivit så mycket bättre (trots att den var rätt dålig på andra bilden, men kolla första liksom!). Och nu står vi i extansion istället för dubble base. Synd bara att vi inte kommer få göra extansion stretch här i Sverige på DM. Mitt favorit bygg ju!
Det här är ett tidsinställt inlägg. Just nu är jag i Tyskland med mitt cheerleading lag. Vi kommer tävla på lördag och sen är vi hemma på söndag kväll. Så på måndag blir det troligtvis normal uppdatering igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0