Sammanfatting av 2011

Tänkte göra en sammanfattning av 2011. Den får bli i två delar så ena delen kommer nu och andra imorgon. (Det här är ett tidsinställt inlägg eftersom det är nyår, så Gott nytt år!)

Började året med en två veckors semester till Thailand, längtar tillbaka! På bilden är det Emelies söta lillsyster Felicia.


Köpte min systemkamera i slutet av 2010, så tog en massa bilder hela vintern på allt möjligt.


Johanna åkte till Romme med mig och sov över.


Tog en massa ego bilder..


Kusinerna kom på besök från Östersund.


Åkte till London, shoppade osv. Blev helt kär i Hollister (som då inte fanns i Sverige)


RM i Malmö. Bodde med Matilda, hade en sjukt rolig helg!


Sommarlov!


Träffade Matilda & Carro (som inte är med på bilden).


Åkte till landet några gånger. En gång följde även Emelie med.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag kommer alltid att älska dig mumin! p.s gud vad ful jag var i sommras!!!!!! <3

2012-01-03 @ 13:53:35
URL: http://crizztal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0