Nästan halv tolv

Urtjatad bild men orkar inte ladda över nya just nu!
Tänkte berätta lite vad jag har gjort när jag inte bloggat idag. Igår så träffade jag iallafall Matilda i centrum, vi köpte lite gott och åkte sen hem till henne, kollade film, prata osv. Idag så när vi vakna kollade vi en film till sen fixade vi oss, åkte till centrum och åt subway! Sen åkte vi hem och gjorde ett cheer program, haha. Åkte hem vid fyra, och sen vid sju tror jag så kom Emelie hit, vi bakade några choklad saker och kollade film. Men nu måste jag sova, är super trött. God natt ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lägg upp bilderna! <3

2011-11-04 @ 00:04:20
URL: http://crizztal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0