Brushing my theeth


Haha, vi satte oss på några utomhusmöbler och när vi ställde oss upp hade vi värsta trycken på hela benen.

Hej sötisar! (Måste sluta säga det börjar bli lång tråkigt men vet inte annars hur jag ska börja?) Har duschat för ett tag sen, med inpackning och sånt. Sen tog jag BUS, och jag kan säga att mina ben är inte dom vackraste, höhö. Typ blåmärken på hela benen, ni kan nog gissa vart jag fått dom ifrån ;) Aja, lite blåmärken har väll aldrig skadat, haha. Juste stretchade också innan jag duschade, jag ska bli vig! Sen drack jag te ♥ Och nu har jag hållit på med en deckare som måste bli klar till svenskan! Blev nästan klar, så det är skönt! men nu ska jag borsta tänderna och sen sova, God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0