Matilda in the house! :D

Hej alla Fannys älsklingar!

Den snyggaste -------> Matilda <-------- här! Jag är en nörd och pluggar såklart (Y) Satsar ju på skolan NOT! Men träningen idag gick super med det värsta är att vu måste gå runt och sälja fucking ljus! Men ska nog sälja med Fanny om inte hon säljer till sian 100 kusiner som hon har :D haha ni måste säkert tycka att jag är cp men jag är minst eller kasnke dubbelt så lika knäpp som min älskling Fanny som jag älskar av hela mitt hjärta!
Idag på träningen tränade vi på vårt program och det är BÄST! Vi ska ju åka till Tyskland i vinter och tävla :D haha rolig information! Nu ska jag spela sims den nörd jag är!

Glöm inte att besöka min blogg!!  www.crizztal.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0