Min dag

Kom på att jag inte berättat vad jag gjort idag men dagen började med att jag försov mig, vaknade när jag började skolan. Så det var ju lagom roligt, typ första gången jag försover mig så mycket i hela mitt liv? Hade i alla fall bara två lektioner SO & Idrott, så det var ju skönt! Efter skolan åkte jag med Emelie till Täby, köpte bara jackan (visar imorgon). Sen jag kom hem har jag pluggat lite och kollat The lying game, har nästan kollat 4 avsnitt nu, skit bra serie ju! Men nu ska jag fortsätta kolla, puss.


Tog ingen bild idag. Men Emelie vill du ha den här bilden i din header?

Kommentarer
Postat av: emelie

nej, jag är jätteful!

2011-10-27 @ 12:45:57
URL: http://emelieekholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0