Från TV4 igår!



Okej, nu ska jag berätta om gårdagen. Ställde väckarklockan på 3(!), då gick jag upp och fixade mig, sen kom taxin och vi åkte iväg till tv4. När vi kom fram så började vi träna några gångar i studion innan sändningarna började. Sen vid 7.40 så var det vår tur, var verkligen sjuuuuuukt nervös, det var ju liksom direktsändning! Men det gick super bra, allt satt perfekt! Hahah, värsta närbilden på mig också, så fuuuul! Haha! Sen vid 9.55 var det dags igen, då körde vi en ramsa, på svenska, haha. Det gick också bra! Såg också Blondinbella där, hon satt vid det här bordet ni vet, när vi smög in och ställde upp bakom. Men sen när vi var färdiga satt hon och blev intervjuad så vi kunde inte ta någon bild. 

Okej, nu blev det en lång text, men det var verkligen en sjukt rolig upplevelse! Att liksom bara vara i studion där dom spelar in!


Kommentarer
Postat av: matilda

Hur får du sådär tv4 film på bloggen??? <3

2012-04-25 @ 20:18:04
URL: http://crizztal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0