Frågor & Svar

 
Hej kan du inte lägga ut en videoblogg när du strechar :)
Har redan lagt ut en om du inte missat det ;) Men blir nog en till om ett tag, känner att jag behöver uppdatera den lite, har kommit på en massa "nya" sätt att stretcha som jag tycker hjälper mycket!
 
Gud vad vig du är! Skulle du inte kunna skriva några bra tips för att bli vigare :)
Ska som sagt göra en uppdaterad stretchingvideo. Men ska ändå komma ihåg att ni vill det, kanske kommer upp något inlägg innan dess.

Har du magrutor? Visa bild 
Haha vaa? Nää skojja, men ibland tittar dom väl fram, HAHA! Kan ju säga att det lönar sig att träna cheerleading ;) Men njaa.. ja får se känns lite konstigt att lägga upp en bild på bloggen på magen för att "visa magrutor" hahah! Har ju inte direkt värsta magrutorna heller.
 
Visa saker du köpt i sommar när du inte bloggat!!!!! 
Nja, får se om ja orkar. Kommer säkert ändå bara glömma en massa saker. Men nått kommer jag säkert visa, plus att ja kommer lägga upp mer outfits så då kommer ni ju att se.
 
ååh vilken härlig! älskar mint :D vart är den ifrån? :) 
(Den mintgröna tröjan som jag visade igår) Den kommer från H&M, men är inte säker på om den finns kvar längre, men kolla!
 
De första kommentarerna är ganska gamla, typ från Juli (Om ni undrar, haha!) Och sen var det några som kommenterade med blogg + namn men glömde kopiera det så kommer inte ihåg, men om ni är nyfikna så kolla i kommentarsfältet på tidigare inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0