Sommaren genom Iphonen


Började sommarlovet med konfa läger i drygt en vecka, hade verkligen sjukt kul! En bra start på sommaren!


Firade midsommar på landet hos mamma - Sen några dagar senare åkte jag med familjen ner till kroatien!


Hade en sjukt härlig vecka i Kroatien, var super varmt så låg och sola & bada hela dagarna, åt goda middagar på resturanger osv.


Sen hann jag bara vara hemma några dagar innan vi åkte till landet hos mamma, då Emelie följde med. Vädret var inte på topp men vi gjorde det bästa av saken och bada jacuzzi i regnet istället ;)


Efter en vecka på landet hann jag inte komma hem innan jag åkte ner till västkusten på landet med pappa. Där fyrade jag även min födelsedag med kusinerna.


Sen var jag hemma någon dag innan vi åkte till landet hos pappa i strängnäs... mycket landställen har det blivit i sommar ;) Då kom Matilda ner med tåget i några dagar som jag inte hade fått träffa på flera veckor eftersom hon hade varit i Usa! Blev en hel del åka ring bakom båten kan jag säga ;) - Sen efter en vecka åkte jag "äntligen" hem, träffade kompisar solade och badade!


När jag äntligen var hemma så träffade jag Matilda & Kajsa, vi hade en jätte mysig kväll med middag vid badstranden. - Sen åkte vi hem till mig och så sov dom över, haha skrattade så jäkla mycket den kvällen!


Jag och Kajsa åkte och badade, försökte få en massa coola stretch bilder på stranden,haha. - Hade lite panik över att cheer summer camp började närma sig och stretchade som en galning (Våran tränare hade sagt till att vi skulle stretcha under sommaren). Stretchade säkert 12 timmar den veckan, varje ledig liten minut jag kunde hitta ;)


Tog lite ego bilder och var i Täby med Emelie. - Åkte till Borås på cheer summer camp och hade en sjukt rolig helg, kan berätta mer om det senare!

Det här var väl ungefär min sommar genom mobilen. Eller nja.. sjukt mycket som inte är med men i det stora hela har jag inte varit hemma så mycket men när jag har varit hemma så har jag träffat kompisar. Jag har haft en super sommar, hoppas ni också har haft det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0