Annandagen

 
Min dag har varit riktigt bra! Åkte in till Täby med Johanna för att kolla runt lite på rean. Måste säga att mellandagsrean är väldigt överskattad, bara sjukt mycket folk som tränger sig i butikerna och försöker hitta kläder så billigt som möjligt. Gick in på hollister men kan säga att jag var lika fort ute därifrån, det var SJUKT mycket folk, kön till kassan gick nästan ändå ut till ingången, kan inte förstå att folk blir så galna?! Fick iallafall med mig några saker hem som jag kan visa senare. Just nu sitter jag och försöker hitta något att ha på mig på nyår, undra om man hinner få hem kläderna om man beställer från Nelly? Funderar också på vad jag ska göra på nyår, har några alternativ men får se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0