Q/A



Nej, bara sånna jag känner/vet vilka dom är.




Antar att du menar i månaden? Men har faktist ingen aning! Mina föräldrar betalar typ alla mina kläder och sånt. Och det beror ju på vad man räknar med. Asså vissa saker behöver man ju, typ jackor osv? Hehe. 



Jag tror typsnittet heter "Trajan pro". Orkar inte kolla nu, men säg till om det inte var rätt ;)

Kul att ni börjar kommentera mer, men skriv gärna namn. Asså även fast ni kanske inte har en blogg så har ni ju iallafall ett namn, haha. Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack så mycket söta du! Blir jätteglad, tack så mycket! :D kram<3

vilken fin blogg du har btw!

2012-02-13 @ 20:32:22
URL: http://byemster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0