3 tips för finare hår


Tänkte börja göra lite fler tips på bloggen. Skönhets tips osv. Men är det något speciellt ni vill jag ska tipsa eller skriva om?

Här kommer 3 tips för att få finare hår.


Använd hårinpackning minst 1 gång i veckan! Vet att alla säger det här. Men håret blir super mjukt och fint när man använder inpackning. Jag brukar även ta lite balsam efteråt. Då blir resultatet ännu bättre!

Köp en hårolja! (Eller ett hår serum). Jag använder alltid hårolja efter att jag har tvättat håret. Och jag märker vekligen skillnad på håret när jag glömmer att ta det! En hårolja hjälper mot frissigt hår och gör håret super lent. Men applicera bara på topparna annars finns det risk till att håret ser fettigt ut. 

Brukar ditt hår va tovigt efter du tvättat det, speciellt när håret är blött? Borsta igenom håret innan du duschar! Vet inte om alla kanske redan gör det, men om inte gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0