Sammanfatting av 2011 (del 2)


Träffade Carro & Matilda några fler gånger.


Firade midsommar på landet utanför Örebro.


Solade & Badade med vänner. På bilden är det när jag och Johanna var på stranden.


Åkte till Västkusten i en vecka.


I början av hösten sov jag över med Carro & Matilda, hade en sjukt rolig kväll.


Tog höst bilder med älsklingen.


Hösten gick och mit liv bestod mesta del av skola, vänner och cheer.


Jag prao:a två veckor på dagis.


Åkte till Tyskland med laget och hade det bäst! Kommer aldrig glömma den här resan.


Bakade en massa lussebullar!


Till slut kom det vi alla längtat efter, Julafton!

Det här får bli slutet av min lilla sammanfattning av året 2011. Så roligt att kolla tillbaka och faktist se hur mycket man hunnit göra. Det här är bara en liten,liten del av vad som hänt. Mitt 2011 har varit super, men 2012 kommer bli ännu bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0