Frågor & Svar

Klara:
vilken fin klänning kan du visa hela? vart är den ifrån o hur mycket kostade den? :DDD

SVAR: Kan visa hela klänningen i ett annat inlägg för har inget kort just nu. Den kommer från gina tricot och kostade 299:-, köpte den förra veckan så den finns garanterat kvar. Skärpet följer dock inte med utan det fick jag låna av Maja.



A:
Hur känner du Caroline Skillt och Fanny Huss?

SVAR: Hur visste du ens att det var dom :S Caroline har jag gått i samma klass med från typ 2-5, men vi har typ inte haft någon kontakt efter det, så det var kul att träffa henne nu. Fanny hade jag aldrig träffat förut men hon var jätte rolig och snäll ;) (Skriv gärna namn nästa gång!)

Klara:
Vad har du för betyg har du några MVG?

SVAR: Vi har det nya systemet (A-F) och det är svårt att få A i 8:an för man måste typ nå upp till 9:ans mål, eller jag tror det var så det var? Men förra terminen hade jag inga F eller E, några D, många C och nått B. Den här terminen vet jag att jag höjt många från D till C och C till B. Fick ett A på ett SO arbete också. Men kan kanske skriva ut betygen om jag är nöjd med dom sen när jag fått dom.

Christella:
Hej omg jag har sett att du gör otroligt fina header !! SNÄLLA SKULLE DU INTE KUNNA GÖRA EN TILL MIG??? snällaa :)

SVAR: Jag brukar inte göra designer så ofta för jag brukar inte ha tid. Men om du säger din blogg så kanske jag kan göra en. Vet att du lämnade mejl adress men orkar inte hålla på att försöka få tag på folk, det är du som vill ha en design!




Kommentarer
Postat av: Elise

SVAR: Tack! :D Men du är ju grymm ju, du är ju så vig ;)

2012-06-04 @ 22:13:35
URL: http://eleii.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Riktigt snyggt mobilskal du har

2012-06-05 @ 16:26:14
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0