Min dag


Planerna blev lite ändrade idag kan man säga ;) Efter förra inlägget så fixade jag mig och åkte iväg och kollade på Pirates uppvisning, dom var jätte duktiga! Sen åkte jag med mamma till täby, behövde köpa en klänning till min mammas killes dotters studentmottagning. Så hittade en fin, fick bli en till långklänning. Bara skor som fattas men vet redan vilka jag ska, kommer bli perfekt och skorna ska jag nog ha på skolavslutningen också, så fina! Efter täby så åkte jag hem och sen ner till centrum och mötte Johanna & Maja, vi köpte matsäck till skolan imorgon, vi ska nämligen till Haga parken, inte roligaste dagen men det är väl bara att stå ut ;)

Nu blev det här lite långt inlägg, men vi hörs imorgon. Puss & God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad trevligt de låter, vad fin bild

2012-06-07 @ 00:31:50
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0