Om igår




Jag tog inte så super många bilder igår, men det var några andra som tog en massa så lägger kanske upp några senare.

Igår var vi och firade June som fyllt år, så hon hade typ tjejmiddag på The public. Först fixade jag mig med Maja hos henne och sen fick vi skjuss ner till centrum, vi satt på resturangen till runt halv 11. Åt jätte god mat, tårta och hade skit roligt med alla tjejerna, tror vi var runt 12 stycken! Vet inte hur många fula kort det finns på mig på allas telefoner nu! Hahah!! Men vi hade skit skoj iallafall! Sen när vi gick därifrån så var det spöregn och jag, Maja, Fanny och Carro skulle ta bussen hem, men den skulle gå om typ 40 min. Så vi stog där i spöregnet men sen var Junes mamma så snäll och hämtade oss och skjussade hem oss till June, så var vi där ett tag, snackade, tog en massa fler bilder, skrattade osv. Sen vid typ strax efter 12 så gick jag och Maja hem så sov jag hos henne. Hade iallafall en jätte rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: A

Hur känner du Caroline Skillt och Fanny Huss?

2012-06-04 @ 15:46:59
Postat av: Klara

vilken fin klänning kan du visa hela? vart är den ifrån o hur mycket kostade den? :DDD

2012-06-04 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0