Gårdagen

 
Hej på er! Igår gick jag bara i skolan på två lektioner, eftersom vi skulle på "ungdomens dag" med cheerleadingen och visa upp lite. Så då åkte jag hem till Kajsa först, så gjorde Matilda, jag och Kajsa pannkaks lunch, mys! Sen fixade vi oss och åkte iväg mot centrum. Det spöregnade hela tiden och vi skulle vara ute, men som tur va så fick vi gå in i våran gamla hall där våra mattor låg kvar så vi visade upp lite där inne och sen blev det lite träning också. Men hade iallafall en jätte bra och rolig dag! Sen på kvällen åkte jag hem till mamma och så blev det sushi till middag. 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Fin blogg! :) Kolla gärna in min nystartade blogg: www.aliciafranzen.blogg.se

2012-09-03 @ 18:00:10
URL: http://aliciafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0