6 days left

Jag och bästa Kajsa idag efter genrepet.
 
Ledsen att jag inte uppdaterat på mer än en vecka, men har haft fullt upp med skola, vänner och cheerleading, men nu är jag förhoppningsvis tillbaka, ska verkligen försöka iallafall! 
 
Idag hade jag först träning och sedan genrep på cheerleadingen inför DM som är om bara 6 dagar! Det gick rätt bra och det var roligt att se dom andra lagen i föreningen! Dessutom hade vi våra nya dräkter på oss och poofs i håret såklart, haha är nog bara cheerleaders som förstår sig på det där med poofs, alla mina kompisar tycker det är fult, haha! Kanske laddar upp några bilder från uppvisningen någon dag i veckan men nu ska jag sova. Mår inte så bra känner att jag bröjar få ont i halsen och har haft ont i huvudet hela dagen, hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu till DM.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan du inte visa hur du gör din poof? :)

2013-02-15 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0