DM helgen!

 
Det har varit en riktigt bra helg! Som många kanske redan vet så har jag befunnit mig i Uppsala hela helgen för att vara med och kolla på DM. I lördags var jag och Kajsa tvugna att gå upp klockan 6 för att fixa med håret och sminket för att sedan bege oss till Uppsala. Tävlingen gick riktigt bra och är så stolt över att gå i Captains. Vi kom på en 3:de plats vilket vi räknat med eftersom vi är helt nya i den mest avancerade klassen. Men nu är hela laget sjukt taggade på att utvecklas ännu mer och kötta som bara den fram till nästa tävling. Men efter tävlingen så sov jag, Kajsa och Emmelie över i Uppsala på ett hotell, sjukt mysigt! Sen på söndagen var det Pirates tur att tävla så då satt vi på läktaren och tittade på, super kul att se alla junior lagen och Pirates var super duktiga! 
 
Med andra ord har jag haft en riktigt bra helg och nu är jag sjukt taggad på att träna! Men idag har jag studiedag och måste nu sätta mig ner och plugga...haha! Men hoppas ni också haft en bra helg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0