En vanlig torsdag

Jag är topp i mitten, men bilden är från början av den här säsongen, lovar att min scale blivit bättre, haha!
 
Min dag har varit bra, som vanligt, haha! Kom nyss hem från träningen och sitter just nu och äter kladdkaka, mums! Men det gick as bra på träningen, en av de bästa träningarna hittills om man tänker på hela laget. Åhh har värsta planerna för DM helgen också, kommer bli bäst!
 
Morgondagens planer är först skola till 3, därefter åker jag och Johanna till öppet hus på ett gymnasium. Ska nog förbi Täby en sväng också och sen får vi se vad som händer på kvällen. Men nu ska jag ta och fixa lite te, kan typ inte sova om jag inte dricker det innan jag går och lägger mig, haha! Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Wilma Davidsson

Fin blogg :)

2013-02-04 @ 16:28:00
URL: http://wilmajoannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0