Favorit frukost/mellanmål

 
Det här är mitt absoulta favorit mellanmål/frukost just nu. Äter det hela tiden! Går snabbt att göra och för er som inte gillar att äta mackor på morgonen är detta perfekt!
 
Ta så mycket yoghurt du vill ha i en skål, häll på runt en halv dl crunches och 1dl tinade hallon (Jag tinar dom i mikron). Eller gör som på bilden, ta ett glas och häll i lager. Jag har supermycket hallon för jag tycker det är så gott, men man kan ju såklart ta så mycket man vill av allt. Man håller sig minst lika mätt på det här som på mackor, vilket är super!
 
Tips! För att göra det lite nyttigare så ta t.ex. havregryn istället för crunches, det är ganska mycket socker i crunches men med havregryn eller kanske müsli så blir det super nyttigt och gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0