Min helg

 
Hej på er! Har inte suttit vid datorn på hela helgen, därav den dåliga bloggningen. I Fredags sov jag över med tjejerna, men var tvungen att gå upp tidigt på morgonen när alla fortfarande låg och sov för att åka iväg på träning. Sen på kvällen åkte jag till Kajsa lite spontant, så jag, hon och Matilda hade värsta myskvällen. Sen idag när vi vaknade så hade Kajsa gjort super mysig frukost till oss. Efter de bar det av för träning igen. Den senaste veckan har jag tränat sjukt mycket, räknade ut att sen förra fredagen har jag tränat 7dagar, och 2 av dagarna i 10 timmar var, vilket har lätt till att jag nu har världens träningsvärk och har haft det i flera dagar! Träningarna fortsätter nu i veckan, plus en massa saker i skolan, så räkna inte med toppen uppdatering men ska försöka! Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0