Wishlist

 
Skulle dö för allt på bilden. Så sjukt fint alltihopa! (Det är inte en outfit om någon trodde det). Ska förhoppningsvis köpa båda blusarna, någon gång i veckan om jag har tid hade jag tänkt. Vita jeans har jag varit på jakt efter nu ett tag men inte hittat, så det är också något jag ska köpa inom snar framtid! Primebootsen är ju att dö för, jag provade storlek 37 förut, men kom fram till att dom va aldelens för stora i vaden, så trodde inte jag skulle kunna ha primeboots och var hur ledsen som helst, haha tönt jag är! Men så provade jag 36 i helgen, och dom satt mycket bättre! Fortfarande lite stora i vaden, men det gör inget. Men jag får se om det blir ett par till våren. Michael kors väskan är också sjukt fin, men den får vänta, kanske något att önska sig till sommaren när jag fyller år? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0