Måndag

 
Hej på er! Vaknade för någon timme sedan, har studiedag idag, så skönt! Ska nog till centrum med Emelie i eftermiddag och köpa lite gott (Jordgubbar & Mango, min kärlek) för att sedan plugga, har så jäkla mycket plugg och har inte pluggat någonting under lovet. Sen vid halv 5 har jag utvecklingsamtal, yeey, eller inte...haha!
 
Men just nu sitter jag med en värme kudde på ryggen, har typ träningsverk i hela kroppen, men har sjukt ont i ryggen. Hade ont redan igår men så skulle jag och Kajsa stretcha efter träningen, självklart gjorde jag det ändå, resultatet blev ju inte det bästa som ni ser på bilden, men det var dumt gjort att jag ens stretchade för nu har jag ännu ondare än innan. Men igår på träningen klarade jag iallafall rondat-flickis själv på air track, yeey! Satsar på det till nästa tävling. Men nu måste jag städa rummet, puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan du inte lägga ut en film från när ni tävlade? :) Fin blogg du har!

2013-03-04 @ 18:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0