Ni får nöja er med mina djupa texter, hahha!

Vill bara ha sommar och sol just nu, bilden är från kroatien förra sommaren, i år blir det troligvis Spanien till nya lägenheten där, åhhh så skönt!
 
Känner mig på sjukt trött på allt just nu. Har aldrig haft så här jäkla mycket saker i skolan förut, idag har jag suttit och pluggat från jag kom hem vid 3 till klockan 8, och jag är inte klar än. Som tur är är det bara drygt en vecka kvar till påsklov, vilket ska bli så jäkla skönt. Även fast jag kommer ha plugg att göra så får man iallfall slappna av. Sen veckan efter åker jag till Frankrike med laget, vilket jag längtar efter sjukt mycket! Kommer bli så skönt att bara släppa skolan och vara med bästa laget i Frankrike, var i Tyskland förra året och saknar det sjukt mycket för det var så jävla roligt, och hoppas denna resa bli lika bra om inta bättre! 
 
Men är så glad att jag har min vänner som alltid finns där! Och sen cheerleadingen, när man går in i hallen glömmer man verkligen bort allt annat runt omkring en. Okej, nu fick jag skriva av mig lite...tillbaks till pluggandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0