Snälla läs inte

Ledsen att jag inte uppdaterat på länge. Men har verkligen sjukt mycket i skolan just nu. Sen har jag träningarna och den lilla tiden som blir över vill jag vara med kompisar eller ta det lungt. Men ska försöka uppdatera lite oftare iallafall. 
 
Min helg då...jo idag måste jag plugga en massa för har sjukt mycket i skolan. Ska även försöka hinna fixa lite i rummet också som vi håller på att göra om lite. Imorgon ska jag troligtvis med mamma till ikea på förmiddagen och sen har jag träning på eftermiddagen som jag längtar jääääätte mycket efter! Yeeeeey! Är så taaaaaaggad! Men nu måste jag plugga! Sämst inlägg men har ingen insperation och då blir mina inlägg såhär, hihi. Är så otaggad på att plugga men mååååååste, seeegt. Jag är typ knäpp för är fett taggad på allting, fett hyper och glad. Även fast jag vet att jag måste plugga nu... Känns som att jag har sååååå mycket att se fram emot den här våren och sommaren, har dessutom dom bästa vännerna som fiiiiinns. Igentligen är det sjukt många jag typ hatar, men som tur är tycker mina real friends desamma. Hahahhaha, fyfan va töntig jag är. Men är fett avundsjuk på Kajsiiii för hon åkte utomlands idag, bläääää....vill också. Men inte ens en månad kvar tills jag åker bort från Sverige igeeen, YEEEEY. Alltså åhhhh är så glad! Alltså tro inte att jag är 100% seriös i deeetta inlägg. PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0